وان کمپر کمپرسی
IFA H3A 4x2
وان کمپر کمپرسی
IFA H3A 4x2
قیمت ثابت مالیات بر ارزش افزوده قابل اعلام نیست
€۹٬۰۰۰
سال ساخت
۱۹۵۵
وضعیت
کارکرده
موقعیت
Bovenden 

تصاویر نشان میدهند
نمایش نقشه
اطلاعات دستگاه
قیمت و مکان
قیمت ثابت مالیات بر ارزش افزوده قابل اعلام نیست
€۹٬۰۰۰
- محل فروشنده:
- Alte Bundesstraße 48, 37120 Bovenden, آلمان

تماس بگیرید
جزئیات فنی
- کارکرد:
- ۱٬۰۰۰ کیلومتر
- قدرت:
- ۵۹ کیلووات (۸۰٫۲۲ اسب بخار)
- نوع سوخت:
- دیزل
- نوع چرخدنده:
- مکانیکی
- پیکربندی محور:
- 4x2
- فاصله بین دو محور:
- ۳٬۲۵۰ میلیمتر
- وزن کل:
- ۷٬۰۸۰ کیلوگرم
- وزن خالی:
- ۳٬۵۸۰ کیلوگرم
- حداکثر وزن بار:
- ۳٬۵۰۰ کیلوگرم
- ثبتنام اولیه:
- ۰۱/۱۹۵۵
- طول فضای بارگیری:
- ۳٬۴۰۰ میلیمتر
- عرض فضای بارگیری:
- ۲٬۱۵۰ میلیمتر
- ارتفاع فضای بارگیری:
- ۵۵۰ میلیمتر
- رنگ:
- سبز
- کابین راننده:
- کابین روزانه
- سیستم تعلیق:
- فولاد
- سایز تایر:
- 8.25-20
- تعداد صندلیها:
- ۲
- تجهیزات:
- اتصال یدککش, کابین
جزئیات پیشنهاد
- شناسه آگهی:
- A18028331
- شماره مرجع:
- 1955
- بهروزرسانی:
- آخرین بهروزرسانی در ۰۳.۰۴.۱۴۰۴
توضیحات
Vehicle location: Bovenden, Kz. house, switch 5, leaf suspension, AHK air-light-hydr.
Wheelbase: 3250 mm Body: Truck vintage - 3-sided tipper body, swirl chamber diesel engine type EM4-20, 4-cylinder ( in-line ), 6024cm³, water-cooled, unsynchronized 5-speed gearbox, top speed: 60km/h, The successor model of the H3 was the H3A truck. It was presented to the public at the Leipzig Spring Fair in 1949 and built from mid-1950 to 1956 at the VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH in Zwickau, initially as a platform truck. The H3A was a completely new development in its design as a long-hood truck with a diesel engine. The development of the diesel engine goes back to a VOMAG development for the Leipzig Spring Fair, the H3A appeared as a tractor unit with tank semi-trailer, other variants such as three-way tipper, livestock transporter, road tractor, tanker and with special bodies for the post office and DRK, as well as a furniture van. Around 180 H3B front-wheel-drive buses were produced at the LOWA plant in Bautzen on the basis of the H3A chassis. The main area of use was mainly in the civilian sector, but the H3A was also used by the Volkspolizei, or the barracked Volkspolizei, later NVA, Ex Dörr Spedition, errors excepted! ACCESSORIES WITHOUT WARRANTY, subject to alterations, prior sale and errors excepted!
Podpsvhg Hnofx Adgjgu
- .
آگهی به صورت خودکار ترجمه شده است. احتمال بروز اشتباه در ترجمه وجود دارد.
Wheelbase: 3250 mm Body: Truck vintage - 3-sided tipper body, swirl chamber diesel engine type EM4-20, 4-cylinder ( in-line ), 6024cm³, water-cooled, unsynchronized 5-speed gearbox, top speed: 60km/h, The successor model of the H3 was the H3A truck. It was presented to the public at the Leipzig Spring Fair in 1949 and built from mid-1950 to 1956 at the VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH in Zwickau, initially as a platform truck. The H3A was a completely new development in its design as a long-hood truck with a diesel engine. The development of the diesel engine goes back to a VOMAG development for the Leipzig Spring Fair, the H3A appeared as a tractor unit with tank semi-trailer, other variants such as three-way tipper, livestock transporter, road tractor, tanker and with special bodies for the post office and DRK, as well as a furniture van. Around 180 H3B front-wheel-drive buses were produced at the LOWA plant in Bautzen on the basis of the H3A chassis. The main area of use was mainly in the civilian sector, but the H3A was also used by the Volkspolizei, or the barracked Volkspolizei, later NVA, Ex Dörr Spedition, errors excepted! ACCESSORIES WITHOUT WARRANTY, subject to alterations, prior sale and errors excepted!
Podpsvhg Hnofx Adgjgu
- .
آگهی به صورت خودکار ترجمه شده است. احتمال بروز اشتباه در ترجمه وجود دارد.
تأمینکننده
توجه: به صورت رایگان ثبتنام کنید یا وارد شوید, تا به تمام اطلاعات دسترسی داشته باشید.
ثبت شده از: 2002
ارسال درخواست
تلفن & فکس
+49 551 8... آگهیها
آگهی شما با موفقیت حذف شد
یک خطا رخ داده است












